»Izčrpavajoč ples v vsej svoji lepoti.«
»Ples je trden, neomajen, z visoko stopnjo tehnične briljance, ki jo zahteva Ferreirova koreografija: kombinacija korakov ljudskih plesov, gimnastičnih vaj in avtorskega giba v prizemljenem jeziku, utemeljenem v avtorjevi viziji realnosti.«
»Vsak dan je bil izčrpavajoč in grozljiv.«
»Med presežkom in obilico podob je ples oblika osvoboditve, hkrati pa tudi osvoboditev sama.«
»Letošnji izbor povezuje ples, gibanje in koreografijo z aktualnimi temami, ki se nam zdijo pomembne, kot so tehnologija in telo, izčrpanost, feministično telo in pripovedovanje zgodb, gledalstvo in pogled, pa tudi ples in dekonstrukcija gibanja v zgodovini in do danes, s čimer ponuja različna razumevanja plesne umetnosti. Izbrana umetniška dela ne prinašajo samo somatske razsežnosti, temveč obravnavajo ples kot relevantno družbenopolitično umetnost. Predstavljajo raznolike poetike, krajine, somatske rešitve in gibalne taktike, ki razkrivajo sveže poglede na plesno umetnost v slovenskem kontekstu.«
»Zame je skupek treh in več ustvarjalnih poti – igre, plesa, petja, pravi užitek. Je največ, kar se lahko igralcu ponudi.«
»Vodilni motiv predstave je slavljenje raznolikosti in tiste posebne kakovosti, zaradi katere je ples model idealne družbe in sveta.«
»Zamikanje razglednic iz skupnega nezavednega, okamnela stanja človeštva, trans, ki se umiri v ritem, brezbrižno zaporedje. Protibolečinske tablete, ki se zdrobijo v ples, vzvišena, dvojna osamljenost neprimerljivega. Neprekinjen naval nemira, ki zasužnjuje telo v njegovem obrednem teku.«
»Predstava Re:inkarnacija je več kot ples in je več kot glasba. Je eksplozija energije, ki združuje tradicionalne plesne like s sodobnimi plesnimi prvinami.«
»Pri plesu se zdaj veliko ukvarjam s sodobnoplesno improvizacijo, s principi zaznavanja in občutenja telesa, ki je neritmično, nekoreografirano in sledi trenutku. To telo skušam spojiti s flamenko telesom, ki je ritmično, plesno, formirano.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju